Wszystko wskazuje na to, że w czerwcu 2017 roku po raz ostatni zabrzmi dzwonek dla gimnazjum w Sierosławiu. Działające od 2003 roku gimnazjum zgodnie z informacjami jakie do nas docierają, miałaby zostać wygaszone od razu. Zgodnie z informacjami przekazanymi rodzicom, uczniowie gimnazjum w Sierosławiu, od września zasilili by szeregi wolińskiej szkoły podstawowej.
– Od środowego zebrania rodziców w Gimnazjum w Sierosławiu pytacie mnie czy jestem za likwidacją tej szkoły. Łatwo jest jednym głosowaniem radnych przekreślić byt jednej ze szkół w Gminie Wolin. Czy to jest jedyna, słuszna i właściwa droga? Nadrzędnym celem nas wszystkich w obecnej sytuacji powinno być zapewnienie naszej młodzieży optymalnych warunków do nauki i zdobywania wiedzy. Jako absolwent szkoły (wtedy jeszcze podstawowej), ojciec absolwentki tego gimnazjum, od urodzenia mieszkaniec gminy Wolin, sołtys wsi Łuskowo i radny powiatowy jestem przeciwny zarówno samej likwidacji jak i przeniesieniu klas gimnazjalnych od września z Gimnazjum w Sierosławiu do Wolina – napisał na swoim facebookowym profilu radny Waldemar Dubrawski.
Co na to władze Wolina? Tego nie wiemy, bo na przesłane oficjalne zapytanie dotyczące przyszłości wolińskiej oświaty wciąż nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
76 komentarzy
Partycja mówi:
Lut 8, 2017
o godzinie 17:10
Kiedy człowiek próbuje napisać coś mądrego o godzinie 23:00 na telefonie nie zwraca uwagi na znaki interpunkcyjne. Ale dobrze, przperosze szanowną Alicje za moje błędy, niech się poczuje lepsza dlatego, że zwróciła na to uwagę. Wiecej tłumaczyć się nie będę.
Co do „ma tyle lekcji do odrabiania i tyle nauki że nie ma czasu w tygodniu na szlajanie się po mieście do 21.” I co,jesteś dumna z tego, że Twoje dziecko nie ma dzieciństwa tylko jest zawalone nauką? Wydaje mi sie, że chyba ma prawo wyjść gdzieś ze znajomymi. ;) Ale to są przecież ludzie którzy potrafią się tylko wywyższać, tak Oczywiście, Twoje dziecko jest lepsze od wszystkich innych. Wmawiaj mu tak dalej a za 10 lat, nie będziesz miała dorosłego dziecka tylko dzieciucha który będzie Ci siedział na głowie bo będzie miał dwie lewe rączki.
Nie ma ludzi idealnych, każdy ma prawo błędy popełniać. Tylko silny człowiek podnosi dupę i je naprawia, a nie wmawia sobie, że jest lepszym człowiekiem od innych. Więc, mamusia ALICJA teraz pokazała przykład tego za jakich ludzi uważa sie Wolin, za tych „LEPSZYCH” oczywiście. Hah no śmieciowa babeczka.
Alicja mówi:
Lut 8, 2017
o godzinie 11:56
haha, anonimie z 11:03, przed że powiadasz przecinek :DDD to spójrz na wypowiedź pani patrycji z jakże szacownego gimnazjum w Sierosławiu i pierwsze zdanie, bo mi możę jednak faktycznie łzy wzruszenia oczy zalewają i chyba nie widzę tam przecinka przed że :DDDD
Alicja mówi:
Lut 8, 2017
o godzinie 8:06
Patrycji, łzy wzruszenia zalewają mi oczy :D jesteś „świerzą” absolwentką :DD słownik w łapę… i wpadnij kiedyś do Wolina popołudniu to zobaczysz jak te otwarte i zaakceptowane przez otoczenie „łobuzy” w Wolina szwendają się do późnego wieczora po mieście, paląc fajki i piwko popijając za blaszanym sklepem na Słowiańskiej, bo mój syn uczący się w tym strasznym Gimnazjum w Wolinie ma tyle lekcji do odrabiania i tyle nauki że nie ma czasu w tygodniu na szlajanie się po mieście do 21.
Nie pozdrawiam
Absolwent mówi:
Lut 8, 2017
o godzinie 10:47
Patrycja, dobry tekst, wielu tak myśli nie każdy napisze!
Anonim mówi:
Lut 8, 2017
o godzinie 11:03
„Łobuzy” są w każdej szkole proszę Pani Alicji. Czytając Pani wypowiedź, to to Pani dziecko to uczący się „anioł” a lepszej szkoły od gimnazjum w Wielkim Mieście „WOLIN” normalnie nie ma…
„Składnia i styl” Pani wypowiedzi, nie obrażając nikogo Pani Alicjo, też pozostawia wiele do życzenia. Na marginesie, przed: „że” stawiamy przecinek – tego uczą już w podstawówce nie w gimnazjum. Więc proszę naszą Patrycję zostawić w spokoju.
Dziękujemy.
Niepijący pod blaszanym sklepem na Słowiańskiej, absolwent wiejskiej szkoły w Sierosławiu
frak mówi:
Lut 14, 2017
o godzinie 20:22
ha ha ha dobre!
Rodzic mówi:
Lut 9, 2017
o godzinie 5:52
Alicjo, wszędzie są łobuzy. Czyżby Wolińskim gimnazjum świeciło samymi aniołami? Tam to się dopiero odbywa i nie tylko chłopaki odgrywają kluczową rolę ale dziewczyny też dają do wiwat. Wiem, bo znam. Dlaczego więc nadajesz tylko na Sierosław? Tacy „inteligenci” co niby się uczą, bywają bardziej nieobliczalni niż ci, co twoim zdaniem fajki palą.
Anonim mówi:
Lut 7, 2017
o godzinie 23:11
Czytając te wszystkie komentarze stwierdziłam że też muszę sie wypowiedzieć w tym temacie. Skoro gimnazja mają wygaszać, to szkoła w Sieroslawiu powinna otrzymać szansę do otworzenia podstawówki, tak jak za starych czasów. Z tego co widzę, wypowiadają się tylko osoby które gówno wiedzą na ten temat. Czy ktoś w ogóle wziął pod uwagę zdanie obecnych uczniów szkoły w Sieroslawiu? Czy ktoś rozmawiał z ich rodzicami względem tego czy im sie podoba to ze od września ich dzieci będą musiały dojeżdżać do Wolina? Weźmy pod uwagę że to będą dodatkowe koszty dla rodziców, nikt jakoś szczególnie nie pali sie do tego żeby sponsorowac im dojazd. Ale jak zwykle to mało ważna sprawa, bo osoby które potrafią się tylko wywyższać, nie są w stanie nawet wypowiedzieć sie w tym temacie. Co do Pana Waldka Dubrawskiego.. moim zdaniem to wspaniały człowiek. On bezinteresownie wyciąga rękę do uczniów szkoły i pomaga w każdy możliwy sposób. Angażuje się we wszystko, gdzie inny człowiek by miał taką sprawę głęboko i szeroko. Filmik na Facebooku.. osmieszajace? Chyba tylko dla tych bez serca. To kolejny dowód na to że bez pomocy Pani Dyrektor, oraz Nauczycieli, Asolwenci szkoły Sieroslaw stoją murem. Dlaczego taka mała ilość? Hmm.. Wiadomość o tym spotkaniu każdy rozsylal rano w niedzielę. Czy któraś inna szkoła potrafiłby się zorganizować w kilka godzin żeby przybyć na miejsce i być gotowym do akcji? Wątpię.. Z tych wypocin poniżej najbardziej utkwil mi w głowie komentarz "ze dzieci z Wolina wysyłano do sieroslawia za kare" .. I to chyba najsmnajśmieszniejsza rzecz którą przeczytałam chyba nie tak jak powinnam. Oczywiście, zgadzam sie z tym, że dzieci z Wolina uczęszczały i niektóre nadal uczęszczają do szkoły w Sieroslawiu. Ale dobrze byłoby dotrzeć do tego DLACZEGO. Szkoła w Wolinie nie potrafi radzić sobie z "łobuzami " i najprostrzym rozwiązaniem było dla nich przenoszenie "problemów " do sieroslawia. Traktowali i dalej traktują tam dzieci jak śmieci, uważają niektóre za gorsze i po prostu się ich pozbywają. I taka jest prawda. Proszę też zainteresować się, i zwrócić uwagę na atmosferę w szkole.. przykładowo porównać Sieroslaw i Wolin.. lub każda inną szkole. Niech ktoś poda mi przykład w jakiej innej szkole nauczyciele wkładają tyle serca w przekazanie wiedzy? Powiem tak, jestem "świerzą" Absolwentką szkoły w Sierosławiu. Przez 3 lata gimnazjum miałam najwspanialszą wychowawczynie pod słońcem. Była dla mnie jak i dla mojej klasy drugą mamą. Kilka dni temu również Absolwentka szkoły w Sierosławiu wypowiadała sie na Facebooku na temat nauczycieli, nazwała ich Aniołami.. I to jak najbardziej popieram! Cudowni nauczyciele, wspaniała Pani Dyrektor, i cieplutka, serdeczna atmosfera szkoły. TU NIE BYŁO DZIECI GORSZYCH. TU NIKT NIE CHODZIŁ GRUPKAMI GŁUPSZYCH I MADZRZEJSZYCH. TU WSZYSCY TRZYMALIŚMY SIĘ RAZEM. To w tej szkole "łobuzy" (wyrzucone dzieci z Wolina) zyskały szanse na otwarcie sie i akceptacje przez otoczenie jak i przez samych siebie. Dlaczego "łobuzy" z Wolina, uczęszczając do szkoły w Sieroslawiu, przestały być łobuzami? Bo tu nikt nikogo nie odtracal. Tu nikt nikogo nie ocenial. Tu nikt nie czuł się gorszy od innych. Jeśli byl jakiś problem, wszyscy próbowaliśmy go rozwiązać, nie zostawiliśmy z tym jednej osoby. A kiedy ktoś popełnił błąd, nigdy nie był za to uważany za osobę gorszą. Nikt nie byl tu nigdy poniżany.. Jesteśmy ludźmi, popełniamy błędy, pamietajmy ze kazdy nasz błąd jesteśmy w stanie naprawic. Dziś, "łobuzy" dzięki tej szkole wyszły na ludzi. Więc należą się podziękowania szkole w Wolinie za "wyrzucenie łobuzow " do Sierosławia. W imieniu moich kolegów i koleżanek, dziękujemy. Jesteśmy wdzięczni, że za takie chamstwo Wolina, "łobuzy" dostały tutaj drugą szansę, otrzymali najlepszych nauczycieli na świecie, w gratisie doszli wyrozumiali koledzy oraz koleżanki. Ciepło i wsparcie każdego nauczyciela, ucznia, pracowników szkoly. TU KAŻDY MÓGŁ NA KAŻDEGO LICZYĆ. TA SZKOŁA DODAJE DZIECIOM WIARY W SIEBIE I SAMOAKCEPTACJI. Ahh.. i bym zapomniała.. ze w Wolinie jest wyższy poziom nauczania tak? .. Hmm.. wydaje mi sie że obie szkoły idą tym samym programem. Więc nie widzę żadnej różnicy, prócz podejścia nauczycieli do uczniów i do toku przekazywania wiedzy. Poziom jest ten sam, ale to Wolin uważa sie za wyższy, bo tam nauczyciele was katuja na siłę. A w Sierosławiu nauka ta sama, podręczniki te same, tyle że INNE PODEJŚCIE NAUCZYCIELI DO UCZNIÓW. Tyle w temacie. I żaden mi znany Absolwent SIEROSŁAWIA, nie uważa się za osobę gorszą od innych. Jest wręcz dumny z tego, kim jest. I jakim człowiekiem się stał, dzięki temu gimnazjum, lub starsze roczniki (w tym również moja mama) dzięki dawnej podstawówce. NIE WSTYDZĘ SIE ŻE JESTEM ABSOLWENTKĄ TEJ SZKOŁY. I TAK SAMO JAK INNI JESTEM Z SIEBIE DUMNA. TA SZKOŁA JEST WARTA GWIADKI Z NIEBA.
Anonimom polecam wysłanie swojego dziecka do szkoły do Wolina, a później przeniesienia do Sieroslawia. Niech wasze dzieci same ocenią gdzie jest im lepiej.
Pozdrawiam, Patrycja.
Mama ucznia mówi:
Lut 8, 2017
o godzinie 5:34
W pełni się z Panią zgadzam i pozdrawiam
JOANNA mówi:
Lut 14, 2017
o godzinie 20:36
Pani Patrycjo jest Pani kulturalna i pięknie, mądrze pisze, proszę się nie przejmować przecinkiem przed, że ha ha ha, każdemu się zdarza.Ma Pani klasę, w przeciwieństwie do innych TU , gdybym była Pani nauczycielką byłabym z Pani dumna, trzeba przede wszystkim być sobą i walczyć do końca, tak jak orkiestra na Titanicu, trzymam kciuki i pozdrawiam :) Joanna
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 21:42
Panie Dubrawski, niech się pan nie ośmiesza nagrywając ten śmieszny filmik z Facebooka A LUDZI TO ZA PANEM TYLE MUREM STOI ŻE AŻ ŚMIECH OGARNIA. A Pani Monika B to niech swojemu rządowi, którego własnoręcznie wybrała dziękuję za to, że jej gimnazjum likwiduje, a nie idiotyczne filmiki nagrywa i Pana Durawskiego propagandy słucha.To jest jawna hipokryzja!
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 23:06
tylko, że jak trwoga …
dlaczego nie ma tutaj żadnego nauczyciela? gdzie Pani Dyrektor?
czy jest ich zgoda?
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 23:14
czyli obejrzałeś/aś filmik! Brawo Absolwenci, czyli przekaz jest!
mieszkaniec mówi:
Lut 14, 2017
o godzinie 21:27
jakby nauczyciele tam byli, to napisalibyście, że walczą o pracę Gawędziarzom-pisarzom-bezrobotnym, żyjącym z pięćset swoich dzieci nikt tu nie dogodzi ;)
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 20:03
Tylko niezorientowani w sprawach szkoły w Sierosławiu mogą mi zarzucać koniunkturalizm moje zaangażowanie w sprawy szkoły nie jest od dzisiaj. Pozdrawiam Waldemar Dubrawski
ANONIM mówi:
Lut 7, 2017
o godzinie 17:14
Panie Dubrawski jestem bardzo dobrze zorientowany w tym co Pan robi i można to ocenić w jeden sposób – „GDYBY CYNIZM MIAŁ SKRZYDŁA TO FRUWAŁBY PAN JAK WRÓBELEK”. Pozdrawiam Eugeniusz Maksymowicz
JACEK mówi:
Lut 14, 2017
o godzinie 20:57
a dziewczyny z pańskiej rodziny, to gdzie chodziły do szkoły hmmmm wożone busem dla niepełnosprawnych dzieci, bo Dubrawska młoda, to często piechotą szła, jeśli już prawda to cała ;)
Beata mówi:
Lut 14, 2017
o godzinie 20:28
(y)
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 20:01
pierwsz poprawna decyzja pana burmistrza rozwalic ten bu del to szkoda kasy na utrzymanie takiej szkoly nauczyciele albo byli trepy a w szczegulnosci p pulk rez z kolczewa SZOK
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 20:29
Naucz się pisać i wypowiadać dopiero zabierz głos?
Anonim mówi:
Lut 6, 2017
o godzinie 8:12
Tak, to jest bardzo dobra decyzja Pana burmistrza Brawo!!!
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 17:13
Za czasów moich dzieci, a było to bardzo niedawno to do Sierosławia wysyłano za karę dzieci z Wolina z którymi tam nie dawano sobie rady,(to było powszechnie wiadomo) i to ma być duma naszej społeczności??? Nie ma sensu trzymać tego na siłę. Do likwidacji!!!
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 23:09
no właśnie i to jest cała wiedza Twoja wiedza o tej szkole … a szkoła ma absolwentów, których nie powstydziłoby się niejedno gimnazjum…
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 16:57
Pan Dubrawski posługuje się pisowską taktyką- bunt ludzi przeciwko władzy drogą do wygranej- a myślałem że on do PO należy:)
ANONIM mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 17:57
Pan Dubrawski do PZPR się zapisze, byle dorwać się na powrót do koryta.
Taka jest natura tego człowieka i nikt i nic tego nie zmieni.
Należy do tego się przyzwyczaić i nie dopuszczać Go do władzy większej o Sołtysa Sierosławia, który Szkoły i tak nie obroni, bo nie ma w tym interesu.
Pozdrawiam
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 23:12
jeden były sekretarz KC PZPR w Wolinie wystarczy
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 16:23
On opowiada, że to burmistrz Wolina likwiduje gimnazja, bystrego burmistrza mamy, że w całej Polsce gimnazja likwiduje:):):) Za kogo on ludzi z naszej gminy uważe, żeby jawnie takie bzdury opowiada! Żeby mu się taka bezczelność czkawką nie odbiła.
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 23:16
gimnazja mają być w y g a s z a n e,
a co proponuje się rodzicom na zebraniu? że dzieci od września do Wolina!
to jest WYGASZANIE? co na to pani dyrektor?
a szkoła ma szansę znowu być podstawówką! BRAWO!
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 16:09
Stołka burmistrza Wolina mu się zachciewa więc najpierw trzeba obecnego burmistrza jak najbardziej oczernić to łatwiej będzie wygrać. Nie jestem zwolennikiem obecnego burmistrza, ale wolę jego niż pana Dubrawskiego. Więc ludzie nie łudzicie się, że tu chodzi o wasze dobro i szkołe! Panu D chodzi o stołek i kasę!!!
ANONIM mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 21:09
Dubrawskiemu NIGDY !! nie chodziło o dobro mieszkańców Gminy, zawsze będzie Mu chodziło i chodzi o własne KORYTO.
Pozdrawiam
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 23:17
a może się podpiszesz TY od „koRYTA”
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 23:24
a co ty o nim wiesz? znasz go?
jak idzie biedny do władzy – źle, bo może mu chodzi o kasę :(
jak idzie bogaty – teź źle, bo kłuje w oczy ile już ma :(
taki rodzaj ludzi, wiecznie niezadowolonych, wewnętrzających się „bez imienia” „bez nazwiska” … na forach, poprawiających sobie „humor”, że komuś udało się „dołożyć”,
ciekawe, bo tacy zazwyczaj „w cztery oczy” nie potrafią nawet wykrztusić z siebie słowa….
ANONIM mówi:
Lut 6, 2017
o godzinie 17:48
Poznałem Dubrawskiego w 1998 r. i wiem jedno, że poza KORYTEM nic GO nie interesuje.
Pozdrawiam
Anonim mówi:
Lut 6, 2017
o godzinie 20:12
w 1998 roku p. Dubrawski był studentem i nie był członkiem żadnej partii
ANONIM mówi:
Lut 7, 2017
o godzinie 17:02
W 1998 r. Dubrawski startował na radnego i już wtedy zamarzył o „KORYCIE POLITYCZNYM” i to MU pozostało do dziś.
Jeśli chodzi o przynależność partyjną to Dubrawski zawsze, podobnie jak najdłużej urzędujący Sekretarz Łaszcz jeszcze od komuny, zawsze jest w partii władzy i ma zawsze takie poglądy jak władza.
Tylko patrzeć jak Dubrawski „PRZYTULI” się do PiS – u jak MU tylko zapewnią utrzymanie „MAŁEGO KORYTKA SOŁECKIEGO” w Sierosławiu
Pozdrawiam
Anonim mówi:
Lut 7, 2017
o godzinie 21:46
Dubrawski w 1998 roku nie startował mylisz ludzi
ANONIM mówi:
Lut 8, 2017
o godzinie 7:53
Waldemar Dubrawski na 100% startował do Rady Miejskiej i nawet w byłej świetlicy Łuskowie współuczestniczył w spotkaniu z wyborcami z innym kandydatem.
Pozdrawiam
Anonim mówi:
Lut 8, 2017
o godzinie 9:51
Dubrawski Waldemar nigdy nie startował do Rady Gminy niestety ale różnica między tobą a Dubrawskim Waldemarem polega na tym, że on opiera zawsze swe wypowiedzi na faktach a ty na pół prawdach do Rady Gminy Wolin w 1998 roku startował Dubrawski Krzysztof nieuku jak byś chciał to byś to sprawdził na stronach PKW, ale widocznie to już cię przerasta !
ANONIM mówi:
Lut 8, 2017
o godzinie 10:35
Istotnie nie sprawdziłem i imiona pomyliłem imiona za co przepraszam.
To jednak nie zmienia faktu, że Waldemar Dubrawski jest wyjątkowo „CYNICZNĄ KANALIĄ POLITYCZNĄ”, a mianowicie jak był wicestarostą, czyli miał „RYJ W KORYCIE” to zapewniał i to wielokrotnie w swoim gabinecie, że z Gienkiem (chodzi o Burmistrza) współpraca układa się świetnie i nie przewiduje do końca kadencji żadnych konfliktów.
Jak Dubrawski przestał być wicestarostą, czyli jak „ODRĄBALI MU RYJ OD KORYTA” to jedzie po Jasiewiczu jak po „burej suce”
Jestem pewny na 100% jak dopuszczą Dubrawskiego do „KORYTA” to Dubrawski będzie na powrót GRZECZNY, POTULNY I UKŁADNY taki to KAMELEON.
Takich przykładów jest mnóstwo
Pozdrawiam
ANONIM mówi:
Lut 6, 2017
o godzinie 18:00
Znam tego człowieka od 1998 r. i zawsze jestem gotów powiedzieć to Panu Dubrawskiemu prosto w oczy jaką jest „KANALIĄ POLITYCZNĄ”
Pozdrawiam
Anonim mówi:
Lut 6, 2017
o godzinie 22:27
Jak tak możesz prosto w twarz to się podpisz, a nie piszesz anonimowo
ANONIM mówi:
Lut 7, 2017
o godzinie 17:04
Jak tylko o to poprosi Waldemar Dubrawski natychmiast to uczynię.
Pozdrawiam
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 15:57
Pan Dubrawski niech nie udaje takiego wielkiego społecznika, każdy wie że nie chodzi mu o tą szkołe a o krytykę aktualnej władzy żeby siebie przedstawić w jak najlepszym świetle, on nie przepuści żadnej okazji żeby zniechęcić do obecnie rządzących, uważa się za najlepszą ich alternatywe, a wybory tuż tuż musi sobie już szykować pod nie teren. Tylko idiota uwirzy w jego dobro chęci
Anonim mówi:
Lut 4, 2017
o godzinie 22:13
dajcie żyć a ilu tam jest uczniów 30? to po pierwsze, po drugie piszcie petycje do Pani Premier, a do pana Waldka co go widać kto kocha piszcie o pieniądze na utrzymanie
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 0:13
dziękuję, napiszemy jak będzie potrzeba
Rodzic mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 7:43
Dajcie dzieciom ukończyć gimnazjum bez stresu. Jak można tak powiedzieć, że jest tam 30 uczniów! To są dzieci, które kochają tę szkołę, które mimo dojazdu wstają skoro świt i bez ociągania idą na przystanek. Ja jako rodzic ucznia pierwszej klasy mogę stwierdzić jak duża jest różnica między uczęszczaniem mojego dziecka w Wolinie, a teraz w Sierosławiu. Postępy w nauce, zachowaniu i ogólnie wraca ze szkoły z zadowoleniem. Nauczyciele w tej szkole oprócz nauki wkładają całe serce,mają w sobie empatię i zrozumienie. Szanowni Radni pomyślcie o dzieciach!
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 16:10
TYLKO ZAPOMNIAŁA PANI DODAĆ ŻE TAM IDA UCZNIOWIE KTORZY NIE PORADZILI SOBIE W SZKOLE W WOLINIE. I ABY UKONCZYC GIMNAZJUM PRZENIESLI SIE ALBO OD RAZU ZACZELI W SIEROSLAWIU. SIEROSLAW TO TO SAMO CO SKONCZYC SZKOLE KIEDYS W OHP SWINOUJSCIE. BEZ OBRAZY ALE TAM CHODZA SLABI UCZNIOWIE I KTORZY MAJA KONFLIKTY Z PRAWEM MNIEJSZE LUB WIEKSZE. DLACZEGO W WOLINIE W SZKOLE NAUCZYCIELE SIE CIESZA ZE TAKA SZKOLA INSTIEJE. BO W RAZIE CO DZIECIAKI IDA DO SIEROSLAWIA W CELU OTRZYMANIA SWIEDECTWA GIMNAZJUM.
INNA SPRAWA MA SIE, ŻE RZECZYWIŚCIE SZKOLE POWINNI SKONCZYC WSZYSCY UCZNIOWE KTORZY ROZPOCZELI PIERWSZA KLASE. CZYLI 2-3 LATA POWINNA SZKOŁA ISTNIEĆ, POTEM POWINNI JĄ ZMIENIC NA PODSTAWOWA I TAM UCZNIOWE BY SIE ZNALEŻLI DO NAUKI.
Rodzic mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 17:07
Słabi? Konflikty z prawem? Nie drogi anonimie, to podejście Wolińskich nauczycieli do uczniów doprowadziło, że chcą być w Sierosławiu. Jeden uczeń zamknie się w sobie i pozwoli na „wieszanie psów”na sobie, lecz inny uczeń nie pozwoli sobie” w kaszę napluć „i dlatego nie ma szans na zrozumienie. Właśnie taka szkoła, jak w Sierosławiu potrafi z uczniami rozmawiać te dzieci, to nie słabeusze, bo gdyby mieli” olać”szkołę, to i w Sierosławiu by nic z tego nie było, a jest zupełnie inaczej, tzn. bardzo dobrze pod każdym względem.
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 18:31
Z gimnazjum dzieci to powinny skończyć, a z podstawówki to można przeniść w każdym momencie??? To chyba jakaś kpina, chyba wszyscy zapomnijcie że jak tą szkołe zostawią to połowe dzieci z Kołczewa będą chcieli przenieść i znów się okaże że budynek jest za mały na ośmioletnią podstawówke i znowu będą problemy. Niech zlikwidują raz i na zawsze, bo ten budynek nie nadaje się na szkole napewno!!!
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 23:04
a ilu uczniów z WOLINA jest uczniami Wojskowej Szkoły w Dęblinie? Sierosław ma takich absolwentów a dumny WOlin?
i nie o to chodzi kto gorszy kto lepszy, tylko, o dobro młodzieży
pytanie dlaczego uczniowie z Wolina trafiają do Sierosławia? bo nie „pasują” do średniej?
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 16:49
Zgadzam się trzymanie tego mija się z celem jeszcze trochę to będzie tam więcej nauczycieli niż uczniów:)
Anonim mówi:
Lut 4, 2017
o godzinie 18:24
Baba Jaga, tępa a nie tempa, litości…. Poczytaj słownik ortograficzny a nie tylko gazetki reklamowe z Biedronki :D
Anonim mówi:
Lut 4, 2017
o godzinie 19:23
Oj, Babo Jago! Zrobiłaś jeszcze jeden błąd. Pisze się superkadra. Dziecko ma problemy po mamuśce. Weźcie się razem do roboty.
Anonim mówi:
Lut 4, 2017
o godzinie 18:18
Może jakaś zawodowa spawaczy czy elektromechanika
babajaga mówi:
Lut 4, 2017
o godzinie 17:26
wyczuwam TU nauczyciela wolinskiego…..ten librus i wasze dobre serce , o szacunku nie wspomne….no ba ma 5 jedynke moze miec i 6 ! halllooo to swiadczy o nauczycielu – nie dziecku! Tempy nauczyciel nie potrafiacy przekazac podstawowych informacji dziecku. wina dziecka????? taka super kadra!
anty-pieniacz mówi:
Lut 4, 2017
o godzinie 17:13
Pan Dubrawski z jednej strony mówi o zapewnieniu warunków do nauki młodzieży, a z drugiej strony , że biblioteka w Wolinie jest niepotrzebna. Nie wiem jak inni, ale ja w tym widzę pewną sprzeczność.
Anonim mówi:
Lut 4, 2017
o godzinie 19:50
kiedy Dubrawski mówił, że Biblioteka jest nie potrzebna, on mówił, że nowy budynek Biblioteki był niepotrzebny skoro mamy dworek który stoi pusty :)
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 10:34
Dworek nie jest przystosowany do przechowywania księgozbiorów. Jak ktoś nie miał do czynienia w życiu z książkami, ani w domu ani w szkole, ten nie wie, że do ich przechowywania potrzebna jest odpowiednia wilgotność i temperatura, jak również wytrzymałość stropów na obciążenia.
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 11:22
jak byś był zorientowany to odpowiednią wilgotność uzyskuje sie przy pomocy uradzeń zwanych osuszaczami a jeśli chodzi o stropy to tylko wówczas gdy stoją na nich magazyny książek a więc wystarczyło magazyny zrobić w piwnicy o ile mamy tak potężny księgozbiór. a drugim pomysłem było bibliotekę zrobić w MOK-u a MOK w dworku, ale wtedy urząd nie poniósłby kosztów budowy nowego budynku który i tak jest nie przystosowany dla niepełnosprawnych.Tak właśnie wyglądają inwestycje naszej gminy niewarzone co aby drogo.
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 16:30
Ale bełkot, aż wstyd. Zwłaszcza ostatnie zdanie świadczy o konieczności nadrobienia twoich zaległości książkowych. Idź się zapisz do biblioteki.
ANONIM mówi:
Lut 4, 2017
o godzinie 19:57
Pan Dubrawski cierpi na wrodzoną SCHIZOFRENIĘ POLITYCZNĄ tzn. inaczej mówi jak ma RYJ W KORYCIE a inaczej mówi jak MU RYJ OD KORYTA ODRĄBIĄ.
Dubrawskim nie należy sobie głowy zawracać – to ŚMIETNIK HISTORII
Pozdrawiam
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 10:35
Racja.
Anonim mówi:
Lut 4, 2017
o godzinie 15:44
Wysłali do Sieroslawia? Haha, dowcip miesiąca, tam z Wolina chodzą ci co w gimnazjum wolinskim na 14 przedmiotów mieli 13 jedynek, chociaż słyszałam jak jedna z mamusiek że słowiańskiej narzekała że się nauczyciele na jej dziecko uwzieli a ono takie uczone :DD
Anonim mówi:
Lut 4, 2017
o godzinie 17:12
proszę nie obrażać dzieciaków z Sierosławia! albo podpisać sie imiennie jak taki „uczony”!
Anonim mówi:
Lut 4, 2017
o godzinie 14:21
Wolińskiej patologii???? Matko jedyna!!!! Dzięki temu że te dzieci się przeniosły ukończyły Gimnazjum bo ich poziom wiedzy był za mały aby udało się tego dokonać w Publicznym Gimnazjum w Wolinie !!!! Przecież każdy to wie!!!!!
ANONIM mówi:
Lut 4, 2017
o godzinie 12:57
Sukces Pana Waldemara Dubrawskiego, gratuluję.
Pozdrawiam
Anonim mówi:
Lut 4, 2017
o godzinie 11:31
Może przekształcić tą szkołę w szkołę branżową!?
Anonim mówi:
Lut 4, 2017
o godzinie 14:59
w zawodzie optyk lub spawacz komputerowy/?
ANONIM mówi:
Lut 6, 2017
o godzinie 18:34
W zawodzie „bajeranta politycznego”, tylko nie wiem czy „rynek polityczny” to przyjmie
Grześ mówi:
Lut 4, 2017
o godzinie 11:22
Przecież ludzie po to właśnie wysłali swoje dzieci do gimnazjum w Sierosławiu, by uchronić je od wolińskiej patologii. Litości.
... mówi:
Lut 4, 2017
o godzinie 10:58
nabrojli szy co
Anonim mówi:
Lut 4, 2017
o godzinie 10:11
Powinni przekształcić szkołę z gimnazjum na szkołę podstawową.
Anonim mówi:
Lut 5, 2017
o godzinie 15:37
W żadnym wypadku!!! Jak chcesz to sobie sam pślij tam swoje dzieci, bo ja nie pozwolę żeby moje dzieci tam przenieśli z Kołczewa, będę je wozić samochodem a moje dzieci do Sierosławia chodzić nie będą. Szkoła w Kołczewie jest na wysokim poziomie a Sierosław szkoda słów.
Anonim mówi:
Lut 6, 2017
o godzinie 20:15
Kołczewo wysoki poziom? hmm
Anonim mówi:
Lut 7, 2017
o godzinie 7:26
Jak w Kołczewie nie ma wysokiego poziomu to w Sierosławiu jest dno i 7 metrów mułu
Maciek mówi:
Lut 14, 2017
o godzinie 20:46
Widać poziom „pślij” ha ha ha, niech pani wozi już dziś gmina na dojazdach zaoszczędzi, powodzenia.Maciek